Een waardevolle service voor jou
Wat een service!
Zondag liepen mijn familie en ik in Mondo Verde in Landgraaf. Op een gegeven moment een meters groot spandoek…met twee spelfouten erop!. “Goh”, zei mijn zus, “wat een service. Wat stom dat de maker van dat doek dat niet gezien heeft”. Ik legde haar uit dat het niet vanzelfsprekend is dat een drukkerij controleert wat er wordt gedrukt. Een bestand wordt hen immers toegestuurd en je mag aannemen dat de klant weet wat er op komt.
Overigens zullen er best drukkerijen zijn die zo attent zijn bij de klant te verifiëren of een tekst met dergelijke fouten de bedoeling is. Maar er zijn er zeker ook die gewoon drukken wat wordt aangeleverd.
Bij La Touche Magique wordt met de klant meegedacht. Zie ik iets qua personalisatie waar ik m’n twijfels bij heb, dan overleg ik. Of denk ik dat een tekst of een logo anders beter tot zijn recht komt, dan trek ik aan de bel. In mijn service is het zelfs mogelijk een ontwerp te laten maken als het vereiste bestand voor een bedrukking niet goed of niet aanwezig is. Er zijn bedrijven waarbij je simpelweg te horen krijgt dat het bestand niet goed is, zonder daar een helpende hand bij te bieden. Bij mij zeker niet dus.
Wellicht ben ik niet altijd het goedkoopst, maar vergeet die waardevolle (extra) service dan niet. Echt zonde van het geld als je een relatiegeschenk hebt gekocht dat niet naar volle tevredenheid is.
Samen slaan wij de handen ineen voor jouw cadeau, promotieartikelen (magischerelatiegeschenken.nl) en kerstpakket (magischekerstpakketten.nl).